Regulamin świadczenia usług
Drodzy goście, ze względu na nadal panującą pandemie Covid-19 w trosce o Wasze bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo zespołu Villi Rubibstein, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w Villi Rubinstein. W związku z tym przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary naszego obiektu.
RECEPCJA
- Obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w lobby, przy wejściu restauracji, w toaletach i w pokojach.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała Gościa.
- Po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni. Bardzo prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych obiektu oraz dezynfekcje rąk. Jeśli nie masz maseczki zgłoś się do recepcji.
- Recepcjonista obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych.
- Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku, gdy pojawisz się w obiekcie z objawami choroby, obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.
- sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo).
- pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki. Lada recepcji oraz pin pad terminala płatniczego dezynfekowane są przed każdym Gościem.
- przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus).
- Aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem.
POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE
- W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 2″dobie pobytu.
- Obowiązuje doba hotelowa 15:00-12:00.
- Jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie.
- Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 150.
- Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
- Informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy.
- Podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy ozonator.
- Brudna bielizna pakowana jest w pokoju.
- Części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji.
- Ogólnodostępne toalety odkażane są kilka razy dziennie.
GASTRONOMIA
- Godziny wydawania śniadań 8.00-11.00.
- Śniadania wydawane są w ogrodzie zimowym lub tarasie poziom – 1.
- W restauracji LaPassione goście będą korzystać ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki będą ustawione w odstępach 1,5 m.
- Przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji.
- Dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej.
- Kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco.
- Bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa, dodatkowo przeprowadzana będzie dezynfekcja nieużywanych stołów oraz rozdzielni kelnerskiej.
- Po przywitaniu Gości są oni odprowadzani do wybranego przez kelnera stolika, tak aby została zachowana bezpieczna odległość.
- Przygotowanie zalaminowanych kart menu w celu uproszczonej dezynfekcji.
- Zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek.
- Podanie Gościom wcześniej zdezynfekowanych sztućców i serwetek dopuero po przyjęciu zamówienia.
STREFA SPA
- Do odwołania wykonujemy tylko masaże.
- Strefa spa ze względu na pandemie zostaje zamknięta do odwołania.
- Zabiegi wykonywane są wyłącznie pojedynczo, brak możliwości zabiegów dla dwojga jednocześnie.
- Na zabieg Goście przychodzą 5 min przed czasemtak by ograniczyć mijanie się z innymi Gości wychodzącymi z zabiegu.
- Obsługa SPA zastrzega obie prawo do 30 min przerwy między zabiegami w celu dezynfekcji łóżekitp.
- Nie przyjmujemy gości zaziębionych lub kaszlem.
- W razie potrzeby mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji- Gościu- jeżeli jesteś chory nie zostaniesz poddany zabiegowi, ale obciążony kosztami.
ŻYCZYMY KOMFORTOWEGO, BEZPIECZNEGO I UDANEGO WYPOCZYNKU.